20 Kasım 2009 Cuma

MERHABA DÜNYA!

Bazen hepimize oluyor biliyorsunuz.. Bir kopuş başladı mı yazmaktan, tüm heveslere rağmen bir türlü geri dönülmüyor gidilen uzaklardan.. Şimdi baktımda en son yazdığım tarihe aylar olmuş sahiden de.. Zaten periyodların arasını açmışım önce bir çeşit sinyaller vermeye de başlamışım.

Bloga yazmayınca sanaldan kopmuyoruz elbette.. Trendi yakaladım bende ilkokuldan başladım bir sürü arkadaşımı bir araya topladım.. Çok keyifli buluşmalar da yaptık, hatta lise grubuma başkan bile oldum bunca zaman sonra.. Eski dostları, eski yüzleri, yeni yaşlarıyla yeniden tanımak çok güzel oldu gerçekten..

Bu arada bloguma yeni bir yazar kazandım ALTAY KAYNAR. Bu isim ilkokula ilk başladığım günden bu yana zihnimde.. Sevgili Altay iyi bir mizah yazarı ve aynı zaman da iyi bir çizer. İlk yazısı "ŞEHİRDE İNSAN YOKTU" şu anda blogda zaten.. Yazısını süsleyen çizim de yine kendisine ait..

En kısa zamanda bende yeni yazılarımla burada olacağım..

Kalın sağlıcakla
Fasulye The Lost Writer

Hiç yorum yok: