7 Şubat 2010 Pazar

YENİ YILIN EN GÜZEL HEDİYESİ - 3

Laktoz.Net Makale/Özgün Yazı yarışmasında ikinci "Bir Günün Hikayesi" adlı yazımla ikinci olmuşum.. Gerçekten çok mutlu oldum.


Miladi yıl 2010, aylardan Şubat, günlerden 7, sitelerden Laktoz.Net, köşelerden .. Laktoz.Net Yarışmaları Sonuçlandı!!!

2010 gerçekten çok farklı başladı benim için.. Yıllardır yazıyor olmama rağmen hiç bu kadar çok üst üste mutlu olmamıştım yazdıklarım nedeniyle.. Laktoz.Net yarışmasına katılmam için ısrar eden ve destek olan sevgili arkadaşım Aktif Mutfak (Aytaç)'a ayrıca çok özel teşekkürlerimi iletmek istiyorum.

Ayrıca yine değerli puanlarını benden esirgemeyen Kan ve Revan blogunun sahibi değerli Ryuka'ya da çok teşekkür ederim..

Teşekkürler :) Hem de çook çook..

Bu arada ilginc bir şey keşfettim..


ve bugun 07.02.2010.. Sanırım 7 rakamını aklımda tutsam iyi olacak :)

7 yorum:

dexter_fernando dedi ki...

Reklam için teşekkürler efendim :))) Dexterfernando'nuz yani Ryukanız size teşekkür eder...

aktifmutfak dedi ki...

Canım benim...çok daha iyi yerlerde görmek seni dileğim..Nacizane tuzum oldu yemeğinde:)) sevgiler canım...

Adsız dedi ki...

Reklama ihtiyacınız yok değerli katilimiz :)) sizi herkes biliyor ve seviyor..

aytaç.. senin elinin değdiği yemek kötü olmaz :)

fasulye

Arzu Breda dedi ki...

Canım Fasulyeciğim;

Tebrikler hayatım.. :)))
O şahane yazılarının dereceye girememesi diye bir şey düşünmüyorum zaten..
Hangi yarışmaya katılsan, kesinlikle dereceye girersin canım..

Ama, bak kaç gün olmuş benim yeni haberim oldu..
Kaçırmışım nasıl olduysa..

Sevgilerimi bırakıyorum, edebi bahçene..

Ertan Yurderi dedi ki...

Sizi tebrik ediyorum... Başarılarınızın devamı dileğiyle efendim ...

Sevgi ve saygılar...

kocayurek :)

Sis dedi ki...

Oyy ben dünyadan bihaber yaşamışım son zamanlarda.Tebrikler arkadaşım.kalemin harika zaten.Sıradaki ödül gelsin:))

Adsız dedi ki...

Hepinize çok çok teşekkür ediyorum.. harikasınız.. :)
fasulye