1 Temmuz 2008 Salı

ALİ TOP AT, ER GENE KON

Malum gündem hassas, bu sabah kargalar kahvaltısını etmeden gerçekleşen vukuatlar neticesinde son dakika haberlerinin müdavimi olduk. Gazetelerde yazılan haberlerden çok, okuyucuların yorumları ve tepkileri ilgimi çeker benim böyle zamanlarda...

Herkes farklı bir tepki vermiş ama yorum yazanların çoğunun görüşü aynı yönde.. Yok ben görüş bildirmeyeceğim bu yazıda, kısmetse suya sabuna dokunmadan geçiştireceğim bu konuyu, malum süreç devam ederken konuşmak olmuyor biliyorsunuz.. Süreci etkilemek istemiyorum, yoksa söylenecek söz yok değil..

Kimi olayların zamanlamasına dikkat çekmiş, kimi kişilere, kimi görüşlere falan, onları yazılı ve görsel basından takip ederseniz bu gün nasılsa ... Ama bir tanesi vardı ki ona gerçekten güldüm ve hoşuma gitti. Yalnış anlaşılmasın güldüğüm olayın vahameti değil, okuyucunun tepkisi..
Şöyle demiş bu vatandaş ;

“Bu olaylar Dedem Korkut da göz altına alınıncaya kadar devam edecek herhalde...”

Bir sabah gazetelerde “Dedem Korkut Göz Altına Alındı!” başlığını gördüğünüzde bu olay da kapanacak yani.. Dedem Korkut’un göbeğine değen sakalının altında kelepçeli elleri gözükürken, başı öne eğik olduğundan bilgeliğin aydınlattığı nur yüzünü ilk başta göremeyeceğiz muhtemelen, ama daha sonra çeşitli hikayelerdeki ortaya çıkış hallerini gösterir fotoğrafları ile söylemiş olduğu kıssalar basılacak gazetelerde.. Sonra derken Dedem Korkutun aslında hikaye başına ne kadar para aldığı, insanlardan “ben çok güzel kıssa söylerim” diyerek, kişi başı 10 YTL bilet ile binalara doldurup, istek kıssa aldığı haberlerini duyacağız belkide..

Daha sonrasında tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakılan Dedem Korkut adından mütevellit olsa gerek ki, “Var mısın, Yok musun” yarışması yerine direkt “Fenomen” programına katılarak ününe ün katmaya başlayacak. Ardından ise sabah programlarına konuk olmaya, hanım izleyicilerin beğenisini toplamayı başarırsa değmeyin dedemin keyfine...

Şimdi ben bu yazıyı niye yazdım... Çünkü bir şeyler söylemek geldi içimden, ama içimden geldiği gibi söylesem olmayacak baktım.. Bende söylemedim.. Ama yazı yazdım mı konuya dair, yazdım.. Hah işte o kadar..

Fasulye

Hiç yorum yok: