29 Temmuz 2008 Salı

DOHTOR BU NE?

Bu resim bu sabah mail ile elime ulaştı. Aslında yoruma bile gerek yok belki ama, o kadar güldüm ki, sizlerle de paylaşayım istedim.

Amerikalılar her şeyin içine bu yüzden kullanım kılavuzu koyuyorlar herhalde, ama benim ülkemde klozetlerden kullanım kılavuzu, dahası kurulum kılavuzu çıkmıyor tabi.

Bu deha ürünü tasarımın mimarı bir Karadenizli. Fotoğraftan da görüleceği gibi, gömme klozet modeli geliştirecek zeka ne yazık ki tuvaletin etrafında herhangi bir sifon, tehrat musluğu ya da benzeri bir su akıtacak ürün tasarlayamamış henüz.

Hadi şimdi yaslanın ardınıza ve hayal edin bakalım, geldiniz bu karadenizli vatandaşın evine, çok da sıkıştınız, koşar adımlarla girdiniz tuvalete, karşınızdaki manzara bu. Ne yaparsınız, dahası nasıl yaparsınız ? Ya da benim gibi gülmekden altınıza mı yaparsınız?

Seviyorum ben bu memleketi
Fasulye



3 yorum:

bilog dedi ki...

bence alaturka tuvalet yapmaya çalışmış. bu yorumu ciddi ciddi yapıyorum adam alafranga tuvalete alışamamış ya da onun isteğiyle yapılmamış büyük ihtimal:)

Arzu dedi ki...

Sozun bittigi yer :-)))

Adsız dedi ki...

basket potası gibi olmuş. tahtaya çarptırıp da içeri atabilir, deliksiz de atabilir.. :D.. kişinin profesyonelliğine kalmış..